tech

Blizzard voegt World of Warcraft-verwijzingen toe aan Warcraft III: Reforged

Blizzard voegt World of Warcraft-verwijzingen toe aan Warcraft III: Reforged

Op het eerste gezicht remastering 2002's Warcraft III lijkt een vrij eenvoudige taak. Neem de lelijke dingen en maak ze mooi. Overhaas de tussenfilmpjes. Geef al het modderige terrein en bouwstructuren een make-up voor 2018. Opnieuw het rare gezicht van Arthas. Voor Blizzards klassiekers is dat echter nog maar het begin.

Warcraft IIIimmers de deur geopend voor World of Warcraft. In 2002 had Blizzard geen idee wat voor soort kolos zijn nog niet uitgebrachte MMO zou worden. De 2002 RTS is ontelbaar World of Warcraft verhalen in beweging, van de afdaling van Arthas naar de duistere kant, naar Thrall's steeds ingewikkelder heldenreis, naar de uiteindelijke kroning van Illidan als koning van de edgelords. Als gevolg hiervan wil het klassiekers team van Blizzard niet alleen geven Warcraft III een visuele revisie. Ze willen een klassieker in overeenstemming brengen met wat er na kwam.

Dit begint met locaties. Tijdens een interview bij BlizzCon, uitvoerend producent Chris Sigaty en QA-leider Nicholas Louie toonde me de kaart van het geliefde niveau 'The Culling', waar toen-held Arthas 'een aftrap van de hiel begon die hem uiteindelijk zou zien veranderen in een World of Warcraft mega-schurk. Net als in 2002, voert het niveau de speler-als Arthas – uit met het zuiveren van een menselijke stad vol met door ondoden geplaagde burgers. Echter, die stad, Stratholme, ging verder als de achtergrond voor twee kerkers in World of Warcraft, dus de lay-out in omgesmeed is gewijzigd om het later te spiegelen Wauw incarnaties.

'Zelfs tot aan het Kruisvaardersplein, hier,' zei Louie Kotaku, wijzend naar een iconische locatie waar Wauw spelers hebben sindsdien het Scarlet Bastion ontdekt en vochten tegen een baas genaamd Timmy The Cruel. "Er zijn ook nog andere weetjes die dat ook zijn Wauw callbacks. Of ik veronderstel naar voren. "

En ja hoor, alleen het spelen van de BlizzCon-demo, mensen merkten optredens van bazen van de World of Warcraft: Wrath of the Lich King "Culling of Stratholme" kerker, waarin spelers terugreizen in de tijd en Arthas helpen zijn vuile daad te doen. Het ontwikkelteam is nog steeds aan het uitvogelen welke locaties precies worden Wauwmaar Stratholme zal beslist niet de enige zijn.

Warcraft III introduceerde ook personages die uiteindelijk verhuizers en shakers zouden worden Warcraft nadat spelers, eh, iedereen hadden gedood, maar in die tijd werden de persoonlijkheden en motivaties van die helden en schurken slechts in dunne lijnen weergegeven. Dat zal ook veranderen omgesmeed.

"We zijn ook op zoek naar personages die … we wisten niet dat ze zouden opblazen," zei Louie. "Personages zoals Sylvanas [Windrunner] en Jaina [Proudmoore]. In de gebeurtenissen van Warcraft III, het zijn niet deze enorme, centrale karakters. Het is belangrijk voor ons dat we ze in overeenstemming brengen met hun aanwezigheid in Wauw in termen van belangrijkheid. Hun karakterisatietijd, hun grote personagemomenten. "

Nogmaals, het team is nog steeds bezig met het uitzoeken van details over hoe ze dit precies zullen doen, maar Louie zei dat dialogen en cut-scèneveranderingen zeker op tafel liggen.

Natuurlijk is het potentiële probleem met dit alles dat die personages en locaties niet belangrijk waren door het ontwerp. Warcraft III was niet alleen een voertuig om spelers naar toe te sturen World of Warcraften door het met knipogen, paaseieren en regelrechte herschrijvingen te snoeien, vooral met materiaal dat pas jaren later werd bedacht, kon het veranderen in iets dat het nooit was bedoeld. Het klassiekers team van Blizzard bevat echter meerdere leden van het origineel Warcraft III ontwikkelingsteam en Louie zei dat ze hun best doen om te voorkomen dat deze heilige graal van de voetstukspelers wordt geslagen die er in hun herinneringen voor zijn opgezet.

"We willen altijd het originele bronmateriaal respecteren," zei hij. "Het is van cruciaal belang. Dus de grote dingen waar we naar op zoek zijn, zijn belangrijke beats. Vindt het plaats op een belangrijke locatie in Wauw? Is dit een locatie of een evenement dat spelers hebben gespeeld Wauw zullen herkennen? Bevat het personages die cruciaal zijn voor de verhaallijn? "

Vergis je echter niet: het grootste deel van omgesmeedHet DNA is nog steeds Warcraft III. Sigaty beschreef het klasseteam als "gelukkig" om toegang te hebben tot alles van Warcraft IIIOorspronkelijke code en activa, zoals Warcraft III markeerde de eerste keer dat Blizzard echt een gezamenlijke inspanning leverde om een ​​spel te behouden tijdens het maken ervan. Dat was niet altijd het geval.

"We hebben wat dingen gedaan met Warcraft II en het origineel StarCraft vroeger. Er waren momenten dat we de machine niet konden vinden [with the information on it]. We zijn nu gemoderniseerd, "zei Sigaty, die het huidige niet-geheel-alomtegenwoordige (maar het bekende) geautomatiseerde systeem beschrijft waarin broncode, builds en assets allemaal zijn opgeslagen en onmiddellijk worden bewaard. "Blizzard is nu een stuk beter in dit soort dingen, maar in de beginjaren had niemand gedacht dat we 20 jaar later iets zouden zeggen – of in dit geval, 16 jaar later."

Dus Blizzard kijkt uit terwijl hij achterom kijkt, maar waar gaat dit allemaal naar toe? Lange tijd Warcraft fans hopen natuurlijk niet op hoop voor hetzelfde wat ze altijd doen: een nieuw real-time strategiespel, Warcraft IV. En terwijl Blizzard zegt dat het niets heeft dat momenteel in de maak is, gaf Sigaty me het meest bemoedigende antwoord dat ik heb gehoord in al mijn jaren dat ik BlizzCon heb bijgewoond en telkens dezelfde vraag letterlijk stelde.

Warcraft III: opnieuw klaar geeft ons de mogelijkheid om te zien of de eetlust er is, "zei hij toen ik hem vroeg naar een potentieel Warcraft IV. "En persoonlijk ben ik dol op het idee dat we de wereld in een toekomstige datum opnieuw in RTS-vorm zullen bekijken. Maar er zijn geen specifieke plannen. "

.

Post Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.